Despre livrare

Livrarea produselor este o etapa esentiala in procesul de achizitie online. Alegerea serviciului de curierat in procesul de cumparare este o etapa importanta deoarece momentan in Romania nu este garantat termenul de livrare de catre nicio companie iar asumarea aceste responsabilitati intra in atributiile noastra prin o comunicare eficienta tripartita (client - magazin online - serviu de curierat). Depunem eforturi sustinute in colaborarea cu serviciul de curierat pentru eficientizarea acestui proces important. Nu de fiecare data reusim sa gasim o rezolvare eficienta dar in 95% din cazuri coletele ajung la client in timpul promis. Exista localitati in care din pacate nu putem garanta livrarea in termenul asumat dar in acele cazul solutia este alegerea unui alt furnizor de curierat pe aceea zona.

Putem garanta livrarea produselor aflate pe stoc in termenul asumat si afisat in pagina produsului. Din acest motiv o comunicare post vanzare este esentiala pentru noi astfel incat sa eliminam frustrarea ce poate sa apara din cauza lipsei de informatii pe care vi le putem oferi.

Livrare in Termen mediu
de livrare
Cost 
de livrare
Livrare prin
National 24-48 ore

21 lei  

GLS

Fan Courier

Livrare pe baza de contract Se va adauga pe contractul 
incheiat intre client - persoana 
juridica si firma de curierat
- -

 

Costuri de livrare:

Livrare in

Termen mediu

de livrare

Cost 

de livrare

Livrare prin

Extern

2-6 zile 

150 Lei - Colete  0-->20 KG 

TNT

Extern

2-6 zile 

300  Lei - Colete > 21KG-->40 KG 

TNT

 

Regasiti tabelul cu tarile unde livram si timpul de livrare estimat.

Tara

Timp de tranzit zile lucratoare

Austria

3

Belgium

4

Bulgaria

2

Czech Republic

3

Denmark

4

Finland

5

France

4-5

Germany

3-4

Greece

5

Hungary

2

Ireland

5

Italy

4-5

Liechtenstein

4

Luxembourg

4

Netherlands

4

Poland

4

Portugal

6

Slovakia

3

Slovenia

4

Spain

5

Sweden

5

Switzerland

5

United Kingdom

5

 

Ambalarea produselor

Acordam deosebita atentie modului prin care ambalam produsele. Fiecare produs care pleaca de la sediul central sau magazinele proprii sunt ambalate in folie cu bule de aer pentru a oferi o siguranta impotriva deteriorii produsului la transport. Etichetarea cu banda adeziva "FRAGIL" este un element important deoarece conform contractului incheiat intre compania noastra si firma de curierat toate produsele fragile trebuiesc semnalizate corespunzator. In cazul produselor extrem de fragile produsele vor fi ambalate in cutii de carton ondulat pentru o protectie sporita. 

Din pacate nu putem garanta 100% ca produsul va ajunge intact la dvs. iar in cazul in care vedeti cel mai mic semn care atata starea deteriorata a coletului va rugam sa refuzati coletul urmand ca sa trimitem un alt produs. Este important sa stiti ca asumarea acceptarii coletului in conditiile in care acesta a fost deteriorat intra in responsabilitatea dvs. 

Exista posibilitatea activarii serviciului verificare colet (doar la  Fan Courier) cu un cost suplimentar de 3 lei si  in conditiile impuse de catre firma de curierat unde din pacate nu avem competente de a controla acest proces. Informatii suplimentare puteti gasi pe site-urile firmelor de curierat mentionate.

Livrarea produselor

Termenul asumat de catre noi pentru livrarea produselor este un termen mediu calculat de catre noi si care poate fi influentat de anumiti factori care nu tin de competenta noastra direct. Unele produse se afla in depozite diferite din tara sau depozite externe. Timpul mediu calculat include si factorii de risc care pot interveni in intarziere livrarii coletului (sezon, curier externi, disponibilitatea furnizorului, erori umane). Incercam pe toate caile ca aceste impedimente sa nu afecteze buna desfasurare a procesului de livrare. Alte cauze ce pot duce la intarzierea livrarilor sunt cele meteo, accidente, perioada aglomerata de livrari si altele.

Continutul coletelor

Coletul contine pe lange produsele solicitate factura, certificatul de garantie si dupa caz manualul de instructiuni. In anumite situatii ne rezervam dreptul de a va face cunoscut ofertele noastre si va vom trimite si alte materiale promotionale de interes pentru dvs.. In cazul in care nu doriti acest lucru va rugam sa ne mentionati in comentariu la plasarea comenzii ca nu doriti materiale promotionale si vom tine cont de acest lucru.  

Conditii de retur al produselor in termen legal si/sau in garantie

Exista situatii independente de vointa noastra ca sa ne solicitati returul produselor intermenul legal sau produse care sunt defecte si se afla in perioada de garantie. Dorim sa va rugam ca pentru produsele returnate in termen legal livrarea sa fie in aceleasi conditii pe care noi vi le-am trimis (ambalate corespunzator, continutul intact, neutilizate sau asamblate, ambalajul original si complet) iar pentru produsele in garantie (produsul defect cu sau fara ambalaj). Acordam o atentie sporita acestui aspect deoarece eforturile noastre de a va livra produsele in cele mai bune conditii trebuiesc respectate si de catre dvs. ca si client pentru a nu creea niciun prejudiciu ambelor parti. In conditiile in care produsele ajung in alte conditii decat cele solicitate de catre noi ne rezervam dreptul de a refuza coletul. Toate aceste conditii sunt conforme cu legislatia aflata in vigoare.

Livrare stetoscoape gravate:

GRAVAREA, NU INTAZIE livrarea.

Daca alegeti un stetoscop care figureaza "In stoc, Livrare imediata" acesta va ajunge la dvs a doua zi dupa ce a fost achitat. De exemplu daca faceti comanda Luni si este achitat pana la ora 15.00 stetoscopul ajunge la dvs. marti. Daca faceti comanda vineri si este achitat pana la ora 14.00 acesta va ajuge luni la dvs. In cazul in care optati pentru plata prin transfer bancar produsele sunt rezervate 2 zile lucratoare. Confirmarea platii se poate trimite pe email ca Reply la comanda dvs. sau aplicatia Whatsapp tel 0722.628.805. In cazul in care confirmarea platii nu se face in termen de 2 zile lucratoare, nu garantam disponibilitatea produselor in stoc. 

Daca alegeti un stetoscop care figureaza de ex: "Durata de livrare 5 Zile lucratoare" temenul de livrare decurge de la data la care banii au intrat in contul nostru.

Pentru alte intrebari si/sau nelamuriri va rugam sa ne contactati aici

Cookies


Folosim cookies pentru imbunatatirea experientei de navigare si pentru personalizarea cautarilor

Accept & Continua

Mai multe detalii Protectia datelor – si – Despre cookies